Aftellen! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van SamenDoor - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van SamenDoor - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg SamenDoor

16 September 2014 | Nederland, Heiloo

Lieve allemaal,

Nog een kleine 3 weken en dan gaat onze reis door Zuid-Amerika beginnen. Zondag 5 oktober vliegen wij naar 5 maanden avontuur, plezier en nieuwe belevenissen!

Nu zijn alle voorbereidingen in volle gang. Het afscheidsfeestje is gepland, de prikken zijn, op 1 herhaling na, binnen en ons huisje moeten we zaterdag al uit. Het wordt allemaal steeds echter en we kijken er enorm naar uit!

Op deze site houden wij onze belevenissen bij. Vind je het leuk om ons te volgen? Dan kun je je aanmelden voor de mailinglijst onder het kopje 'blijf op de hoogte'.

Groetjes,
Sam&Door

• 16 September 2014 - 19:04

Yvonne:

Lieve Sam en Door, natuurlijk willen wij jullie volgen, vandaar onze aanmelding. Nog 20 nachtjes ongeveer......................
    Maar ook genieten van het voorbereiden hoor!

• 16 September 2014 - 22:56

Col A:

Stooommmmmmm :( maar ik ga jullie volgen <3

• 17 September 2014 - 00:08

Lonneke:

Samendoor... ik las: samen door! Nou dat klopt ook... ga samen lekker door met jullie plannen en geniet ervan! x

• 17 September 2014 - 22:33

Hans Romeyn :

Hoi Sam en Door, natuurlijk wensen wij jullie een fantastische reis. We hopen dat jullie heel veel gaan zien, heel veel zullen genieten en het samen heel erg goed zullen hebben. Vanzelfsprekend zullen we jullie ook wel missen die maanden, maar we gunnen jullie het van harte. Let op elkaar en let met elkaar op. Alle goeds!!! XXX

• 18 September 2014 - 10:54

Lyanne En Marcel:

Hallo Sam en Door , wij willen jullie natuurlijk ook volgen tijdens deze mooie reis.
    Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen.

• 18 September 2014 - 19:39

Elise:

Toptijd in Zuid-Amerika! Ik reis stiekem een beetje met jullie mee. Zorg goed voor elkaar. xx Elise

• 05 Oktober 2014 - 09:25

Hans Romeyn:

Lieve Door en Sam, vandaag is het zover..... Jullie vertrek naar Zuid-Amerika. We brengen jullie zo naar Schiphol om afscheid te nemen en jullie een hele goede reis te wensen. We hopen dat jullie het geweldig hebben, dat het allemaal goed mag gaan, dat jullie heel veel mogen zien, maar ook dat jullie na vijf maanden weer gezond terug mogen komen. We gunnen jullie de reis van harte, maar zullen jullie ook wel missen. Liefs xxx

• 05 Oktober 2014 - 18:15

Els:

lieve schatten, geniet van alles en van elkaar xxxxxxxx

• 06 Oktober 2014 - 09:15

Janna Arjaans:

Dag Dorianne en Sam,
    Jullie reis is nu begonnen! Veel plezier, geluk en gezondheid op jullie reis door Zuid-Amerika. Geniet en pas goed op elkaar. En wie weet, tot ziens in Bergen.