We zijn er! - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van SamenDoor - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van SamenDoor - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Samendoor

Blijf op de hoogte en volg SamenDoor

06 Oktober 2014 | Colombia, Cartagena

Na van iedereen afscheid te hebben genomen werd het tijd om het vliegtuig in te stappen. Wat zijn we verwend en wat super lief dat iedereen zo meeleeft. Heel erg bedankt voor de leuke feestjes, we hebben genoten!

Gisteravond (het is hier 7 uur vroeger dan in Nederland) zijn we rond half 12 aangekomen in ons hostel in Cartagena. We hebben prima vluchten gehad, eerst naar Panama en toen door naar Cartagena. In het hostel zijn we meteen naar bed gegaan omdat we er een behoorlijk lange dag op hadden zitten. Het is hier bloedheet en waren mede daardoor ook vanmorgen om 6 uur alweer klaar wakker. Prima ontbijt gekregen in het hostel en ook een heerlijke koude douche. Vandaag hebben we de stad bezichtigd. Het oude stadsgedeelte is erg mooi. Veel gekleurde huizen met mooie balkons. We doen rustig aan omdat we het tijdsverschil en de warmte wel voelen. Gelukkig hebben we de tijd:) Morgen hebben we een trip geboekt naar Islas del Rosaria. We gaan met een boot meerdere eilanden bezoeken en slapen daar een nachtje in een hangmat op een tè mooi strand, Playa Blanca (sorry..).

Even een kort berichtje dat we dus veilig zijn aangekomen en graag onze eerste belevenissen met jullie delen.

Groetjes,
Sam en Door

• 06 Oktober 2014 - 21:09

Deniece:

Lieverds,
    Wat heerlijk om nu al wat van jullie te horen. Geniet morgen heerlijk van de eilanden en witte stranden! Dikke kussss

• 06 Oktober 2014 - 21:12

Elise:

Heerlijk dat jullie er zijn en nu kunnen genieten van een lekker zonnetje. Even naar Cartagena gekeken; ziet er mooi uit. Maak er fijne dagen van. Adios! xx

• 06 Oktober 2014 - 21:53

Ineke:

Nu al een tikje jaloers! Geniet van alles!

• 06 Oktober 2014 - 22:21

Els:

wouw... een boottrip en mooie eilanden, dat klinkt goed! veel plezier!xx

• 07 Oktober 2014 - 00:04

Anneleen:

Dit is nu al ' te mooi' om waar te zijn! Fijn dat de reis zo goed is verlopen. Geniet maar lekker!

• 07 Oktober 2014 - 01:37

Mattes:

Super sussie en zwuagie natuurlijk!!! Have fun......heel errug jaloers!!!

• 07 Oktober 2014 - 07:00

Martine:

Oh! Zo mooi daar, en je kan er ook goed snorkelen! Geniet ervan!!

• 07 Oktober 2014 - 07:28

Josette:

Lieve Sam en Door,

gek dat jullie nu zo ver weg zijn hoor. Maar met de tranen is het nu wel klaar. (Al komen ze af en toe nog boven, maar dat zijn vast de hormonen ;) ) Gelukkig hebben we gister al even met jullie kunnen Skypen. Ik heb Islas del Rosaria even op Google opgezocht, dat zag er fantastisch uit! En als je in een hangmat slaapt op zo'n mooi eiland dan kun je je toch niets mooiers en fijners wensen?! Geniet ervan schatjes!

Dikke kuss, Joset xxx

• 07 Oktober 2014 - 20:29

Hans:

Helemaal super!! Veel plezier! Zorg goed voor elkaar xxx

• 07 Oktober 2014 - 22:29

Ronald:

Rakkers,

Geweldig om jullie eerste belevenissen te vernemen. Even "bijkomen" is er zo te lezen niet bij en zo hoort het ook. Jullie zijn lekker bezig. Groet vanuit een nat IJMUIDEN, met andere tranen wat Josette schrijft (regen, hagel en bliksem). Dat is wel wat anders dan wat jullie ervaren.

Ronald