Een warm (én ook een best koud..) welkom thuis! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van SamenDoor - WaarBenJij.nu Een warm (én ook een best koud..) welkom thuis! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van SamenDoor - WaarBenJij.nu

Een warm (én ook een best koud..) welkom thuis!

Door: SamenDoor

Blijf op de hoogte en volg SamenDoor

11 Maart 2015 | Nederland, Heiloo

Lieve allemaal,

Hierbij echt ons allerlaatste verslag, jammer want dat betekent dat onze reis echt voorbij is. Wat was het ongelooflijk mooi, indrukwekkend, spannend en gaaf! Maar wat is het natuurlijk ook weer fijn om iedereen te zien in Nederland. We hebben het zonnetje meegebracht naar Nederland maar zijn alleen de temperatuur vergeten, even wennen die kou hier!

Onze laatste dagen in Cardales hebben we nog lekker genoten bij Carlos en Aimee en écht onwijs lekker gegeten en gedronken. Nogmaals heel veel dank voor alles, we hebben genoten. Na Cardales zijn we voor het laatst teruggekeerd naar Buenos Aires. Ditmaal naar een stuk luxer hotel dan dat we de afgelopen 5 maanden gewend waren. Heerlijk groot zacht bed en een zwembad op het dakterras. Een goede afsluiting van de reis en natuurlijk de laatste avond nog lekker gegeten samen in een parilla (bbq restaurant).

Na een lange rustige vlucht zijn we afgelopen zondag op Schiphol aangekomen. We werden daar opgewacht door heel veel lieve mensen die we natuurlijk heel erg gemist hebben. Wat een warm welkom in een best koud Nederland! Heel erg bedankt! En natuurlijk heel erg bijzonder om ons mooie neefje Luuk voor het eerst te zien en te mogen vasthouden. Wat lief en klein!

We verwonderen ons over het feit dat ons blog 3968 keer is bekeken! Wat bijzonder dat iedereen zo heeft meegeleefd, super leuk! We hebben echt een prachtige reis achter de rug en gaan nu snel aan de slag om van de foto's een mooi fotoalbum te maken. Zo kunnen we nog lang nagenieten van al onze belevenissen!

Nogmaals heel erg bedankt!

Liefs,
Sam&Door

• 11 Maart 2015 - 18:47

Els:

zoals jullie al schrijven: wat een onvergetelijke prachtige gave reis en wat fijn dat jullie zo ontzettend genoten hebben samen!!!!
    Maar oooooooooooooooooo wat heerlijk dat jullie er weer zijn!!!!!!:)
    liefs

• 11 Maart 2015 - 19:05

Pauline:

Wat fijn dat jullie weer goed en veilig terug zijn zodat jullie alle vrienden en familie weer in de armen kunnen sluiten. Maar vooral om vanaf nu terug te kunnen kijken op waarschijnlijk 1 van de mooiste ervaringen die je kunt beleven! Ik vond het in ieder geval heel leuk om jullie verhalen te lezen. Bedankt daarvoor!
    Groetjes Pauline

• 11 Maart 2015 - 20:26

Elise:

Alles prachtig, jullie hebben volop genoten en nu weer lekker thuis. Heerlijk om jullie na zo'n lange tijd weer in het echt te zien en te voelen! Nog een paar dagen en dan lekker in jullie huisje, dus dat wordt ook weer genieten. Fantastisch dat jullie reis zo op rolletjes is gegaan. Dat past wel bij jullie. Ik vond het zondag een hele gezellige afsluiting van jullie 5 maanden lange rondreis door Zuid-Amerika.
    xx Elise

• 11 Maart 2015 - 20:58

Anneleen:

Wat moet ik er nog aan toevoegen? Heel fijn dat jullie weer gezond en veilig terug zijn in Heiloo. Ik heb ernorm genoten van jullie verhalen. Die zijn zo bijzonder! De herinneringen neem je mee, je leven lang. Die neemt niemand meer van jullie af. En als dan 'straks' jullie fotoboek klaar is dan komen al die belevenissen weer 'tot leven'. Ik kijk er nu al naar uit om dat allemaal te zien en te horen vertellen.
    Dag 'lieffies', tot gauw, want ons welkomstgeschenkje staat nog op jullie te wachten. Dus als jullie weer lekker in je eigen appartement met zonder zwembad wonen komen we dat graag brengen.
    xxx Anneleen.

• 11 Maart 2015 - 21:04

Hans:

lieve Sam en Door, wat was het fijn.......
    Wat was het fijn jullie reis door al die landen in Zuid Amerika.
    Wat was het fijn om al die maanden mee te mogen ge Ieren van al jullie verhalen op waarbenjij.nu.
    Wat was het fijn om jullie what's app berichten te kunnen lezen en jullie foto's te zien.
    Wat was het fijn om julli met enige regelmaat te kunnen spreken via Skype.
    Wat was het fijn jullie afgelopen zondag weer in onze armen te mogen sluiten.
    We zijn hartstikke blij dat jullie het fantastisch hebben gehad, maar ook dag jullie weer gezond en veilig thuis zijn.
    We hopen dat jullie daar ook weer van kunnen en gaan genieten!

Liefs Hans xxx

• 12 Maart 2015 - 08:11

Maarten:

Alleen maar liefde voor jullie!!

• 14 Maart 2015 - 12:02

Carlein:

Yeeeeeeeeaaaaaah Welkom thuis! Rustig weer wennen en lekker veel naar Luuk toe. Veel geluk in jullie nieuwe huisje.

xxxx